tuuri :)

idag bar det av till tuuri med familjen :) de e lite av en tradition att vi åker till tuuri när alla har sportlov...
jag brukar vanligtvis inte hitta så mycket, men ida var de tydligen en bättre dag...hittade jätte mycke :O så de skramlade minsann bra i plånboken när alla pengar lämnade sin plats...men jag fick ju nya saker istället :)
så jag är riktigt nöjd med dagen...
saknar min älskling jätte mycke :( men de är bara 1 ½ dag och 2 nätter tills han kommer hem till mej :) ja vet, ja håller räkningen xD
ikväll blir det lite hemma mys med myskläder, tv tittande eller SATC tittande och en cider och chokladjordgubbar...å ja vet, dit for mitt godisstrejkande (A) jag e nog inte riktigt gjord för att godisstrejka...men kanske jag kan äta godis med måtta istället :) så får ja ju åtminstone äta nån liten bit nu som då...
men nu ska ni alla ha en mysig fredakväll, ciao! :)

Kommentarer
Postat av: Cia

Int er e demdi choklajåordgobban såm ja prata om? :P

2011-03-05 @ 11:56:36
Postat av: Anonym

nee, he va int he :)int så jättegåod som ja hadd tråodd dem sko va heldär...

2011-03-06 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0