trött redan ida...

jåå, ja e trött redan ida :S har nog sovit bra inatt..men jag är ändå trött..har kanske sovit för lite :P
borde ta å köpa en till bäddmadrass till min säng så att den sku bli lite mjukare, den e lite väl hård för min smak :)
idag ha ja varit in till stan på ärenden...och köpte en röd ljuslykta till badrummet som jag hade sett på Indiska...så nu e ja nöjd :) bar nära å köpa ett par jeansbyxor också idag...men jag tror ja väntar nån vecka å ser :)
ikväll blir det att fara på kurs...karln å jag går om varandra idag :P han kommer hem när jag far på kurs...tycker att jag inte har haft nå tid för honom nu den här veckan...å imoron kväll far ja på revy så då får han också vara ensam några timmar...men de blir väl bättre :) tycker de e ganska skönt att göra saker själv också å då blir det desto bättre att vara me frasse när vi väl har tid för varandra :)
så ett tips kära läsare: lite distans från varandra i förhållandet gör bara gott åt förhållandet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0