pampas nationaldag

så var den här denna efterlängtade dag...eller?
min dag blir inte i alla fall som jag hade tänkt mej :( borde nog ha köpt en pampas biljett i alla fall...
har varit till torget idag å sett på olympiaden...inte så roligt för det blåste så kallt :S
nu sitter jag här framför datorn å äter ris å någon sorts flygande jakob...helt ok mat...ingenting känns roligt just nu :(
jag vill också ha kul på pampas nationaldag!
nåjaa...får se vad jag gör ikväll...ligger väl här hemma i sängen å har tråkigt, äter glass å bara växer i omfång...suck...

Kommentarer
Postat av: Natta

Heey , upp med huvudet ;)

He kåmbär jo flejr pampasnationaldagar så do hindar nåo :)

2011-03-25 @ 17:47:12
Postat av: lina

sant så sant...kend me bara så uutanföör :)

2011-03-26 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0