kamomill te

sitter med min vanliga kamomill te kopp nu här framför datorn :) en god vana jag har fått...
dock har jag en del andra dåliga vanor :S tänkte jag skulle försöka börja godisstrejka nu :) får se hur det går...börjar känna mej lite rund om ändan å lite här å var...så nu ska de bli ändring :)
idag har frasse å jag varit ute på stan å shoppat lite smått...sedan kom farsan och hälsade på och så fixade vi min punktering på bilen så nu är däcket runt å fint igen :D
har även packat de mest inför 5 dagar hem - hemma också...kommer bli ledsamt å tråkigt att vara utan mitt gullegryn så länge :( specillt på kvällarna och nätterna kommer det vara svårt...men de e ju inte mer än 4 nätter...
ska nu sätta mej framför tv:n med älsklingen och min te kopp och mysa ända tills jag måste vinka av honom vid tågstationen imoron...

Kommentarer
Postat av: Cia

punktering?!

2011-03-02 @ 08:30:08
Postat av: Natta

Men du får ju gärna spendera en da me mej :D

Så tär har do ejn da mindär ti fonder på ;)

2011-03-02 @ 08:32:05
Postat av: Anonym

cia: jåå...vänster framhjul va platt tå vi kom ut :/ men men...no läker int e så mytji na meir, men ja ska nåo ha lappa e entå...

natta: jepp, jepp...he lååtär nåo braa he :D

2011-03-03 @ 09:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0