inget å göra

nu har ja inget å göra nå mer ida :( har gjort i princip allt ja ska gjort...
skolarbetet gick snabbt e dock inte fullständigt klart, men jag måste se om frasse kan hjälpa mej med de sista ( de nå tekniskt ;) )...
jag har varit ute på en promenad i solskenet å lagt ut en massa saker å säljas på nätet idag också :) känner mej riktit duktig...och just tog jag ut en plåt med toffebullar ur ugnen :) ( kommer bild i slutet av inlägget :) )
nu sitter jag å väntar på att frasse ska komma hem så vi får fara å handla :) får se vad de blir för mat idag...
typiskt mej igår när han sku laga mat åt mej, ja kan inte hålla mej från köket, så det slutade med att jag gjorde typ hälften xD när det var han som sku bjuda mej på mat, suck...men ti sist blev ja tydligen så irriterande att jag inte fick vara i köket nåmer (A) men de va bara för att ja va hungrig som ja gnällde å bråkade :D
men som sagt det var typiskt mej :P
( mina fina toffe bullar, som är halvfabrikat (A) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0