tisdag

har hunit med mycke idag :)
hade en ordentlig sovmorgon i morse, vilket var superskönt!
när jag vaknade så började jag på med dagens agenda efter frukost, bakade en massa chokladmuffins :) måste ha någonting att bjuda mamma å pappa på ikväll då de kommer hit å fixar min blomlåda...å imoron kommer cia å hälsar på mig, så då ska jag också bjuda på chokaldmuffins :)
så har jag gjort sånt som måste göras, vika tvätt, diska å putsa grillen :P
ska snart hoppa i duschen tror jag å så kanske sätta mig ner med en kopp te å skoluppgifter..
hittade nåra häftiga te sorter ida som ja ser framemot att pröva :) å dessutom va de koffeinfritt te, stort +!!
så nu koka te vatten å duscha, ciao! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0