returning to vasa :P

så har frasse å jag flyttat tillbaka till vasa efter 3 veckor i vörå respektive jeppis :)
skönt på ett sätt att få komma tillbaka till sitt eget hem, men ändå lite synd när alla kompisarna bor hemma nu på sommaren :/
men,men...vi tillbringade helgen i vörå fre - lör å så åkte vi ti jeppis på lörda eftermiddag i åskvädret :P å på kvällen hade vi en ''mysig'' hemma kväll med frasses kompisar :) kollade barnen i bullerbyn å en massa annat på tv :D
på söndagen åkte vi ti stranden för första gången i sommar :) de va så skönt att ligga i solen ( även om jag måste vara lite försiktig när jag bränt mina axlar å min rygg xD ) å sedan ta årets första dopp :P de gick långsamt, men till sist kom vi oss i vattnet! efter de grillade vi en massa gott å åkte vidare på ett pit stop till vörå :P åt glass å packade allt som skulle med ti vasa...
så nu efter en god natts sömn så känner jag mig glad å utvilad, blev lite sömn i helgen :P tråkigt dock att frasses ska pendla ti jeppis i ännu två veckor :/ men, men...bara jag får ha honom hos mig så e ja glad :)
å nu får ja se framemot helgen då frasse å jag ska på en shopping trip till H:fors, jeeej!!! :D
men nu blir de nog att städa upp denna lilla lya så att man kan bo här och trivas...så ciao så länge!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0