logdansen :)

nu ha ja fått hit älsklingen min! :D happy kid :P
så idag har vi bara tagit de lugnt, solat, spelat lite kubb å vari å köpt glass :P
så nu ska vi börja fixa oss klara inför kvällens logdans :P ni som inte vet va de e så är det en vanlig hederlig dans, med dansbandsmusik :P jaa, e man uppväxt me en farsa som spelar i ett dansband så lär man sig att tycka om dansbandsmusiken :)
så ikväll ska frasse å jag servera kaffe åt alla törstiga dansare å sedan säker svänga runt på dansgolvet själva ett tag :)
men nu ska jag börja fixa mig så jag hinner bli klar...kommer uppdatering sen med kvällens outfit, ska försöka mig på mera bilder på denna otroligt tråkiga blogg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0