i vasa ett dygn

den här sommaren som frasse å jag skulle tillbringa i vår nya lägenhet i vasa har inte blivit så :P
åkte ti vörå på torsdagen å vidare till jeppis på torsda kväll...sedan tillbringade vi hela helgen i jeppis
de va riktit trevligt i jeppis, var å såg på skonaren vega å på gammaldags marknad :) mycke upplevelser
på sönda kväll satte vi oss i bilen å åkte ti vörå för å sova där ti månda, för jag skulle å jobba på månda moron :)
så igår kväll kom vi tillbaka till vasa å så ska vi ti vörå idag igen :P för imoron e de jobb som gäller för mig igen...å så ska frasse kanske vara i jeppis ti torsda så då lämnar jag antagligen i vörå, men efter de är hans arbete i jeppis förhoppningsvis slut! :D de som skulle vara max 3 veckor har snart blivit 5 :S
så idag har jag tvättat kläder å varit på stan med mamma :) hittade lite smått och gott så nu ska ja ta å fixa lite på nå skoluppgifter tror ja å ta de lugnt :)
sedan packa väskan igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0