hösten är utstakad för mig :)

fick brev idag, ja ha kommit in till husa!!! :D ja ska bli lärare! :P
så idag e en happy day för mig...men också lite sad :/ har återvänt till vörå å ska vara här till torsda, för frasse blev tvungen att övernatta i jeppis i och med att de skulle ha ca 10 - 12 timmars arbetsdagar nu ida, imoron å på torsda :S men,men...jag hinner väl träffa lite kompisar å göra en massa annat här hemma då...
å igår köpte vi oss en grill :D de va så härligt att sitta på balkongen å grilla sent på kvällen å äta där vid vårt lilla bord :) mysigt...å till efterrätt åt vi färska jordgubbar å glass! :) så här borde sommaren alltid se ut!
men de blir lite uppehåll me de nu...
men nu ska jag gå å gräva i kylskåpet här å se om ja hittar någonting ätbart..sedan iväg till ''city'' å sitta på en parkering å prata med bästaste cia! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0