hemme igen

så var man hemma igen efter en intensiv helg i h:fors...
på freda kväll anlände vi ti h:fors å så fick ja träffa frasses moster och alla hans kusiner :)
riktigt trevliga människor...
först fick vi lite paj och så satt vi å pratade länge in på natten...
på lördagen vaknade vi halv 12 å åt frukost allihopa tillsammans :) efter de åkte frasse å jag in ti centrum av h:fors å alla butiker...vi hittade inte så mycke att shoppa, men vi åt glass vid fazers caf'e å köpte med oss praliner...å så hann vi med en öl/cider på en uteservering före vi åkte hem tillbaka :) mysig dag, men som alltid ska de finnas någonting tråkigt också, jag trampade bort en nagelbit från stortån, aj :( men omplåstrad å glad fortsatte vi vårt shoppande :P
på lördagen fick jag också sitta i en super fin mercedes :D ja va verkligen imppad av den...den skulle man ha!
vi hann också simma i poolen som frasses moster har på lördagen...å så skulle vi se film på kvällen/natten, men jag sov mig igenom största delen av filmen :P
på söndagen fick vi en skön sovmorgon igen, å så hoppade vi i poolen å simmade en stund..sedan var de bara att packa väskorna å åka mot tåget...så klart fick vi två plaster som inte var bredvid varandra, så tågresan var inte så rolig :/
men nu e vi hemma igen å jag ska ut på stan en stund nu tror ja...vandra i lite butiker å ha lite egen tid :)
på torsda far vi ti jeppis igen å e där ti sönda antagligen...känns som om vi aldrig e hemma nu för tiden :P bara hem å tvätta å packa om, haha :D men ja trivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0