fpa :P

idag är det studiestödsansökan som gäller :) här ska ansökas om pengar!
har nu sovit en natt i vörå, var på jobb igår och en sväng till villan :) skönt att ligga å sola hela dagen...
idag är det annat program som gäller...ska uträtta en massa ärenden nu på förmiddagen tror ja, sedan en promenad me cia å så ska ja försöka komma mig vidare på mina förbenade skoluppgifter, hmpf :/
sedan kommer min kära frans från jakobstad, ''för gott'' :D då flyttar vi tillbaka till vasa...
även om vi funderar på att spendera helgen i jeppis i alla fall :P men vi ska kanske vara hundvakt så...
på freda e de jobb som gäller igen, ska köra från vasa å börjar klockan 7 :S elikkä tidig morgon, suck...
men efter det ska de bara slappas å ta de lugnt :)
men nu läsa lite fpa sidor å sedan klä på mig bikinin å fara ut i solen med skolböckerna, ciao! :D

Kommentarer
Postat av: Natta

Höödo , har jo semester i 2 vikor ja no .. så tenkt kåm ti stan å hels på de najn da :D

Men når sko do ha na passlit ? ;)

2011-07-29 @ 09:19:02
URL: http://creadiem.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0