dagis för hela slanten

har jobbat 3 dagar på dagis nu å ja tycker att allting handlar om dagis för mig just nu :P
men ja får ju dagarna å gå då, så blir de helg mycke snabbare :)
idag fick ja också en nu pojkvän på dagiset, haha :D en liten kille kom å sa åt mig att han va min pojkvän :P
så nu får frasse passa sig när killarna på dagis fightas över mig :D
hoppas de blir nå mat snart, för de kurrar i min mage...man blir så hungrig av att leka dagarna i ända :P
men nu ska ja ta å försöka få lite musik på mitt nya micro sd kort som ja köpte igår, äntligen får ja musik i min mobil!

Kommentarer
Postat av: Natta

Haha, va gollot ! :D

Syns ikv på Zumba ;)

2011-07-07 @ 08:19:12
URL: http://creadiem.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0