vill komma i form

suck...skulle vilja komma i form jag nu :( se snygg ut och känna mig nöjd...
borde börja motionera å träna, men de finns ingenting som ja tycker e rolit :/ så då e de lite värre, för ingenting lockar...å maten är allt för god så jag äter som en häst :S
borde ta tag i det på riktit å skärpa mig, suck...
men inte just nu, är helt slut efter en dag full av program :P började med att posta ett brev å gå lite på stan å shoppa lite smått...
efter de kom jag hem och så började hela städningen, har nu städat hela lägenheten från topp till tå, så de e rent å snyggt :) så nu ska jag nog bara ta det lugnt, ta en kopp te å slappa :)
å vänta på frasse förståss, så blir de lite handlande å bastu ikväll hade jag tänkt, då jag har bytt lakan å handdukar idag, så ska även di som ska använda de vara rena :D
så ska ha en ''ta hand om dig'' dag idag, köpte en ansiktsmaks också så, jag blir riktit ren :)
men nu te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0