trött å sliten...men glad :)

känner mig väldigt trött och sliten idag :/ sov dåligt natten till idag, å så var det tidig väckning dessutom...
åkte från vörå tidigt imorse ( 10:00 (A) ) så jag skulle hinna på tent klockan 12...
klockan 12 skrev jag tent och var färdig en 13 tiden...sedan bar det av hem på min underbara cykel :P
då jag kom hem så fick jag min romantiska efterlängtade överrakning :) frasse skulle laga jordgubbar med vitchokladfondue och grädde, men tyvärr misslyckades det lite, så det blev en egen version :) men jag tyckte de var gulligt, för jag älskar vitchoklad och jordgubbar, så lite hade han allt tänkt till :)
efter det bar det av till kära gamla minimani :) handlade en hel del faktist, både inredning, städgrejor och mat
imoron blir det middagsbjudning nämligen för mina svärföräldrar :) på menyn står grillat och sedan till efterrätt blåbärspaj med vaniljsås, nami, nami!
efter allt handlande så kom vi hem och började på med veckans städning och redde upp efter alla inköp och väskor från  vår vistelse i vörå å jeppis...så nu har vi nya tavlor, speglar, lakan och en massa annat smått och gott :) och en ren lägenhet! jag hade städskola för frasse så han också ska kunna vara med å städa från och med nu ;)
och nu har han lagat lax i ugnen och potatis så de ska bli gott med lite mat...har inte ätit någon mat idag ännu (A)
efter det blir det en efterlängtad dusch, hänga upp lite tvättade kläder och så som avslutning, glass och en film...det tycker jag att jag är värd efter en sådan här dag...tycker inte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0