skola

e så otroligt trött idag :S ha sovit lite inatt...
vaknade av att klockan ringde 8:00 å de va dags å stiga upp å göra sig klar inför skolan..
var helt bombsäker på att lektionen hölls i academill, kom bra i tid å satt å väntade...klockan blev bara mer å mer å inte en själ syntes till...så åkte jag hem å tänkte att jag ska kolla för säkerhetsskull nu att de var i de rummet jag trodde...men icke sa nicke, de va på brändö på vasa uni!! :O så då fick ja hoppa i bilen å ila iväg dit...så kom jag en halvtimme för sent, men sånt händer väl :)
annars har jag ine hunnit med så mycket annat idag...har byggt ihop två byrårer till vårt klädskåp å rett upp lite smått...nu börjar jag bli hungrig också :S ska å handla ännu idag, för kylskåpet gapar tomt...så nu får det bli ett litet mellanmål så jag orkar till maten...å så ska jag uträtta en massa ärenden på nätet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0