konstens natt

ska man orka ut på konstens natt ikväll??? sku vara skönt att kanske sitta nån uteservering med en kall öl i handen, men ja vet inte...
har haft besök hela långa dagen idag :) riktit roligt, men på ett sätt tråkigt också :( för nu blir det kanske 4 månader tills jag får se min kära bästis cia igen :'( hur ska jag klara mig!!???!!! måste maila mycket så jag inte känner mig så ensam...
sedan kommer min lillebror snart hit å ska på konstens natt å behövde nånstans å sova...så då passar de ju bra att ha en snäll syrra i vasa :P
å jag har varit duktig å skrivit på skolarbetet idag också, jihuuu!! :D bara ca 8 sidor kvar å deadlinen är imoron :O men,men...jag tänkte ha turbo fart imoron, så de ska nog gå bra :)
men nu ska jag ta å börja på med maten tror jag, även om jag e mätt ännu :P å så fortsätta med skolarbetet ännu en stund...å så kanske ut på konstens natt :P
så ciao alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Cia

E gar nåo snabbt ska do sii! Mitt i allt er e jul å så ha ja kåmi heim! :) Å do lär nåo hör mytji åv me..

2011-08-12 @ 11:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0