grattis brorsan :)

ida fyller brorsan 17 år :) grattis, grattis!
just nu sitter jag i vörå å ska snart få fisksoppa å tårta, kalas vet ni :)
annars har jag varit i skolan ida å inte gjort så mycket annat...e på lite små dåligt humör :/
kanske för att jag är hungrig å trött...har inte hunnit sova så mycke de här senaste dagarna...
å vet ni vad? :D på lörda far frasse å jag till ikea en sväng :) ska bli kul faktist, se om vi hittar någonting till vårt nya hem...dock e vi ju alltid på språng nu för tiden så vi hinner aldrig med nån lugn hemma kväll :/ lite synd
men hösten kommer så småningom, då blir de nog fler mys kvällar hoppas ja :)
de dofrtar mat, kanske man skulle kila ner å smaka på de som lagas, hihi :D hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0