det börjar vara ett tag sen...

...sist ja skrev :)
har inte direkt varit upptagen eller så, men ja kände att ja behövde ett litet break med bloggen :) men nu ska jag försöka starta upp på nytt med friska tag :) har dessutom kommit underfund med hur jag får bilder från mobilen till datorn, så nu kommer det mera bilder på bloggen hoppas ja :)
sitter hemma för mig själv hos frasses, eller rättare sagt, jag har en sovande hund å två sovande katter e våning ner...ska väl gå ner å försöka väcka dem så småningom...
sedan bär det av på lunch med älskling :) det blir asiatiskt idag, nami,nami!
sedan ska jag väl gå på stan en stund för mig själv för att få tiden å gå...å sedan åka tillbaka å försöka jobba med en skoluppgift å kanske packa ihop mina grejer här så smått, för ikväll bär det av till Vörå :)
å igår gjorde jag någonting väldigt roligt...jag var första gången på skjutbana å sköt med ett gevär! :D det var inte något riktit ordentligt gevär, men lite större än ett luftgevär, å jag träffade tavlan :D så jag känner mig stolt och de var dessutom roligt...så nu tror jag att jag kommer låna brorsans luftgevär lite oftare och öva lite skytte :)
men nu ska jag börja fixa mig inför lunchen på stan... ha de så bra tills jag hör av mig igen! :)

Kommentarer
Postat av: Natta

Va ni ti Asian garden ? :D

Å va tyckt do om matin i så fall? ^^

2011-08-17 @ 12:02:37
URL: http://creadiem.papper.fi
Postat av: Cia

Åhå åhå, sido bara! :)

2011-08-17 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0