dagen efter ikea :P

sitter hemma i vörå å ska snart bege mig ut i kylan på en promenad med cia vännen :) låter som om de sku vara -20, haha :D men de e är nog +16 här :P
igår tillbringades hela dagen i tammerfors på ikea å ideapark med min älskling :) vi shoppade faktist en hel del..å efter allt shoppande åkte vi å hälsade på några av mina släktingar :) en trevlig stund hade vi där också...
sedan upplevede jag världens hemskaste natt, typ...skulle köra hem i beckmörker å dimma :S de va inte roligt, trodde aldrig vi skullle komma oss hem helskinnade, men de gjorde vi, tack å lov!
idag blir det nog bara en lugn dag, promenad, mat, familj å film :) ska bara njuta idag av att vara :)
så jag hoppas att alla ni där ute också har sådana fina å underbara planer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0